De Servicedesk staat elke werkdag voor u klaar. U kunt bij de medewerkers van de Servicedesk terecht met al uw vragen over de software. In het geval dat zij u niet direct kunnen helpen, spelen zij uw verzoek door aan specialisten op het betreffende gebied. Wanneer blijkt dat aanpassing van de software gewenst is, zorgen zij er voor dat uw verzoek behandeld wordt door het ontwikkelteam.

Op werkdagen tussen 9.00 uur en 16.30 uur is de Servicedesk telefonisch bereikbaar. Buiten deze tijden kunt u een voicemailbericht inspreken. Binnen onze werktijden nemen we dan zo spoedig mogelijk contact met u op. De Servicedesk is ook per email te bereiken voor al uw vragen. Stel uw vraag via het onderstaande formulier of stuur een emailt naar onderstaand emailadres.

Tip: Krijgt u ons telefonisch niet te pakken? Stuur uw vraag via mail! Er zal zo spoedig mogelijk contact met u worden opgenomen.

 

Bereikbaar op werkdagen 9.00-16.30 uur

Telefoon: 030 - 233 96 10

Fax: 030 - 231 20 33

 

Email: servicedesk@rigd-loxia.nl

 

Aangepaste openingstijden